قدس آنلاین- تبریز: فرماندار بناب با بیان اینکه واحدهای تولیدی زیر ۱۰۰ نفر در اولویت قرار دارند، گفت: هیچ اداره‌ و بانکی حق قطع انشعابات و در نهایت تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارد.

هیچ اداره‌ و بانکی حق قطع انشعابات واحدهای تولیدی را ندارد/ شرط فرماندار برای ادامه همکاری مدیران بناب

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ولی‌الله فرج‌اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور سردار محسن ایران‌زاد مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت شمال‌غرب کشور تشکیل یافته بود، اظهار داشت: اگر دشمن را در خارج از مرزهای کشور مهار نکنیم چه بسا فردا این جنگ به داخل مرزهای ما کشیده شود.

وی سپس از تشکیل ستاد پشتیبانی مدافعان حرم به ریاست امام جمعه در شهرستان بناب خبر داد و افزود: تمام مسئولان شهرستان عضو ستاد پشتیبانی مدافعان حرم هستند و تمام مسئولان باید با شرکت در کمیته های مختلف این ستاد ماهانه گزارش عملکرد خود را به ستاد ارائه کنند.

فرماندار بناب با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور گسترده مردم و مسئولان در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان تشکیل یافته است و به دنبال ابلاغیه دولت قریب به یک ماه است این قرارگاه در سطح شهرستان تشکیل و اولویت اول این کار گروه بررسی وضعیت واحدهای تولیدی است.

فرج‌اللهی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان ادارات و نهادها مکلف و موظف هستند توان و ظرفیت تولید واحدهای تولیدی در شهرستان را بالا ببرند؛ تصریح کرد: هرگونه سنگ‌اندازی و عدم همکاری مسئولان در حل مشکلات واحدهای تولیدی قابل قبول نیست و آن مسئولی که نخواهد با این سیاست جلو برود جایگاهی در این شهرستان نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: مسئولان ادارات باید تلاش کنند تا با افزایش توان تولید واحدهای تولیدی در آخر سال لبخند رضایت را در چهره مقام معظم رهبری شاهد باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب  با بیان اینکه واحدهای تولیدی زیر 100 نفر در اولویت قرار دارند؛ گفت: هیچ اداره‌ای و هیچ بانکی حق قطع انشعابات و در نهایت تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارد.

فرج‌اللهی افزود: خوشبختانه در این شهرستان واحد تولیدی تعطیل شده نداریم ولی هستند تعدادی که کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: 6 واحد تولیدی دیگر به منظور افزایش اشتغال‌زایی همزمان با هفته دولت امسال در شهرستان بناب مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش فارس؛ شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و دارای یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی استان است که به دلایلی چون رکود اقتصادی، نبود سرمایه در گردش  مشکلات مالی بسیاری از واحدهای تولیدی آن کمتر از توان و ظرفیت تولید خود فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.